Everybody has an addiction, mine happends to be you.

Det här är min bästavän, hon heter Emely Linnea Aspenström (som är för vacker för att visas och gömmer sig bakom kameran). Vi har varit bästa vänner i två år och fler ska det bli. Vi bråkar knappt och när det har hänt så vill vi alltid bli sams, för utan henne känner jag mig som en fågel utan vingar, helt tom. Vi har alltid kul tillsammans, även fast vi bara sitter och gör absolut ingenting. När hon säger att hon finns där för mig, så menar hon verkligen det och jag kan lite på henne till 100 procent. Jag har alltid roligt med henne och vi kan göra allt ihop. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: emely

nemen oj vad glad man blir när man sitter här i skolan och tänkte kolla in lite på din blogg. Jag älsakr dig också min fina, och vi äger och ska dela flera hundra år till tillsamans. Du är så underbar så det finns inte min lilla ängel <3

2012-05-28 @ 08:00:26
URL: http://paypaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0