Min födelsedag:

Började med det här ovan

Sedan drog jag mig mot farmor och där bjöds det på lunch och fika, jag fick också en 500-lapp så jag handlade in det här:

(Den svenska björnstammen är från farmor och Maskinen är från Olivia och Emely)

Efter det så gjorde jag mig iordning och åt på Världens Bar med Emely, Julia, Olivia och Nicole. Sedan begav vi oss mot kulturhuset och då såg det ut såhär:

Jag vill tacka mina föräldrar, min farmor och mina vänner för en födelsedag som jag aldrig kommer att glömma! Jag hade verkligen jätteroligt och jag hoppas att ni hade det med.

Kommentarer
Postat av: Lina tärning

Asså heregud ruvejda, allt på din blogg äger!

Fy vilken kul födelsedag du verkade ha!

Du är bäst!:)

///lina<3

2012-03-22 @ 08:12:28
URL: http://truelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0