Maybe I just want you to want me as much as I want you




Då åker jag iväg och gymmar!
Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jag måste bara säga att du har en jättefin rumpa och jättefina ben, hur har du gjort för att få det så fint? Har du några tips? :P

Svar: Haha tack! Mina ben fick jag p g a basketträning, så spela mycket basket (på rätt sätt, om du vet hur man gör det) och jag minns att vi gjorde mycket knäböjningar och så sprang vi mycket, sedan finns det ju bra maskiner på gym som man kan träna benmusklerna på! Min rumpa har jag fått genom att träna på en maskin på gymmet där man liksom särar och för ihop benen, haha! Det går väldigt snabbt att bygga de musklerna, jag började på 20 kg för två veckor sedan och är nu uppe i 55 kg! Sedan finns det olika rumpövningar som du kan hitta genom att söka på google också, hoppas jag var till hjälp :D
Ruvejda Hrustanovic

2012-06-19 @ 14:03:50
Postat av: Julia

jag är ju jävligt sexuell och hängivet

Svar: Jomen visst hörröh
Ruvejda Hrustanovic

2012-06-19 @ 14:07:26
URL: http://jamne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0