Minns bara det som jag väljer att minnas

Blandade bilder från dagen


God kväll! Den här dagen har varit full med glädje och sorg. Den började med skola fram tills 12, kul med Emely. Sedan var det Natalies begravning, vilket var mindre kul. Tog ett farväl av Natalie för en sista gång, vila i frid fina du! Sedan skulle jag möta Emely vid badet kl 15.45 men så blev det inte, för min cykel gick sönder! Så jag fick gå hem (kissnödig) och stressa som satan! men kom dit 17.15. Vi gymmade och såg typ världens snyggaste kille, sen efter så lekte vi på äventyrsbadet och simmade några längder. Kom hem vidg 20, har ätit och ska plugga nu. Det blev ett riktigt långt inlägg, men jag hoppas att du som har kommit hit  hade det roligt när du läste det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0