Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar

Lånade bok idag för en skoluppgift, skulle ha en klassisk roman och pappa tipsade om den här. Den var ju inte lite smal, haha. Men den verkar faktiskt bra!


God kväll! Idag var jag i skolan, så duktig som jag var redovisade jag svenskan! Sista lektion var afrikansk dans, sjukt kul! Kom hem och pluggade, sen så stack jag och gymma med brorsan, det var asskönt och nu är jag trött i kroppen så ska sova strax. Har hemstudiedag imorgon, ska ha en photoshoot med Emely och plugga, men vi hörs imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Leyla Karabeg

sv; Haha arå, fast på fredag ska jag ha fest med min gamla klass så det blir nog inget partie med dig i helgen babe <3

2011-10-05 @ 09:28:10
URL: http://leylie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0