:$


Hej på er! Kom hem från gymmet nyss, HAHAHAHAHA pinsammaste grejen hände. Jag springer på löpbandet i världens fart, har mobilen i handen och ska byta låt, så tappar jag mobilen, den glider på löpbandet poff ut igenom mellan en glasruta och ett golv (är på en övervåning) och ner till en massa massa massa killar som styrketränar, fan vad pinsamt det var, jag var själv också. Sen ska jag leta efter mobilen så ropar henne kille på mig bara "hallå?! Här!!!" haha alla bara kolla på mig hela tiden efter det. Kul att du läste det här, du börja säkert skratta som en idiot bakom skärmen.
Kommentarer
Postat av: michaelajonsson

HAHAHAHAHAHA.. vad söööt!

2011-12-13 @ 06:46:08
URL: http://michaelajonsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0