Bad decisions makes good stories

Från början var vi bara vanliga vänner som snackade lite då och då, vi hälsade mest på varandra. Nu har vi kommit så nära varandra och jag är så glad över det! För du, Nicole, du är en sådan stark människa som inspirierar mig så mycket. Du är så sjukt vacker, så snäll och god. Du har gjort mig så stark och jag kan verkligen vara mig själv med dig och dela med mig om allt med dig. Du är underbar och jag är så lycklig att jag har dig. Jag älskar dig och jag vet att jag kan prata dig om allting, närsomhelst! Nicole Sawitri André, världens finaste vän, jag önskar dig allt gott i världen!

Kolla vad söt och duktig hon är! ♥

Kommentarer
Postat av: Nicole

Alltså. Jag blir så fruktansvärt blödig när du skriver sådär, älskling! Sitter här med tårar i ögonen och känner att snart brister det, fy Fabian vad du är fin och jösses vad alla bör ha en lika VACKER och BRA vän som Dig. Aldrig kommer jag att släppa dig, för att vem tusan vore jag utan dig vid min sida? Jag önskar dig allting fint här i världen, för att det är du värd. Du gör mig lycklig, älskade Du.

2012-01-05 @ 19:41:07
URL: http://niccokick.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0