19/11-11 ♥

Jag stod i kö för att fotograferas med idolerna, ställde mig bredvid Olle såklart när vi fotograferades. När vi hade fotat klart så håller jag i mitt brev och räcker fram det till Olle och säger:

Jag: du måste läsa det här!
Olle *förvirrad och förvånad*: va?

J: det är ett brev från mig, till dig.

O *ler och sträcker ut armarna*: Nej!  Tack!

Där gav han mig världens längsta kram (någon vakt eller något sa att vi skulle rappa på, haha), vi gungade fram och tillbaks och jag ville verkligen inte släppa taget.

O *skrattar*: ha det så bra, adda mig på facebook.

Det hade jag redan gjort. Sprang därifrån och tårarna rann, det var glädjetårar.

Kom tillbaks efter en timma och tittade på när han tävlade, han vann, säger ju att han är bäst. Han kom fram och snackade med oss, fotade och så kramade han mig ännu en gång!!! Haha han prövade både Julias och mina glasögon, så kul.

Klockan närmade sig fyra och vi gick mot resecentrum, där väntade vi en timma i kylan. De sista minuterna av den timman satt jag inomhus och när jag kommer ut så står Emely och viftar, springer fram till Emely och ser en stor bil, dörren till bilen öppnas och där sitter André. Jag står vid André och Olivia vid Olle, haha så kul eftersom att Olle är min favorit och André Olivias, vi bytte sedan. Jag stod och snackade med Olle ganska länge, lyssnade på Amy Whinehouse (i hans hörlurar med sjukt bra ljud) och vi snackade om en massor, han sa att jag var gullig och att min hatt var fin, att han kommer att minnas mig och han lovar att skicka ett brev tillbaks, han sjöng för mig också, sen sa vi hej då.

Lycklig, det är det jag är. Jag älskar Olle Hammar ♥





Jag ser helt jävla tard ut, men så är det när man är helt jävla cp-lycklig. Man kan gärna fokusera på finaste Olle istället ♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Var med i min Bro Of The Weekend! Tävling.

Det är precis som en veckans blogg förutom att du har chansen att bli The Bro!

Vinnaren får önska en specifik som hon/han vill att jag ska skriva om mer än ett vanligt inlägg om han/hons blogg!



Du behöver bara säga att du är med ingenting mer!

2011-11-19 @ 23:52:46
URL: http://kaffeflackar.blogg.se/
Postat av: bella

hallå där snygging! va fin blogg du har. Kolla in min blogg om livet som modell i new york city :)! och länka den gärna! puss

2011-11-20 @ 03:07:26
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: bella

hallå där snygging! va fin blogg du har. Kolla in min blogg om livet som modell i new york city :)! och länka den gärna! puss

2011-11-20 @ 03:22:19
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/
Postat av: moa

måste erkänna att jag är liiiite avis (a'

2011-11-20 @ 21:42:30
Postat av: Julia (fbjulia :D)

OMFGGGGG VAD GULLIG HAN ÄR!JAG VILL OCKSÅ HA EN LÅNG KRAM AV OLLE, AAAAHHH

2011-11-25 @ 16:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0