What's wrong with the world mama? People living like they ain't got no mama

Så sliten! :(

Mer snö och sol! Så vackert!

 


Hej på er! Puuuh, vilken dag! Vaknade 8.45 för det första (ja, försenad) och julshowen började 9.30 så jag hann inte sminka mig eller något, men kläderna var på i alla fall, hahahahaha tur det! Kom precis i tid och körde, det gick jättebra! Tack för alla applåder och allt jubel, all beröm och allt!Blir jätteglad, ni är underbara. Det enda jag har gjort är lagat mat och ätit det, ska ta mig en dusch och fixa mig sen blir det att möta mina brudar! Vi ska fira att det är nyår genom en liten middag på Världens Bar!

HAHAHAHHAHAHAHA märkte nu att jag hade skrivit nyår på sista meningen, jag menar jullov...

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte du muslim? =/

2011-12-21 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0