Lately i´ve been fucking pissed of cause everybody saying lil wayne spits raw

God natt på er, haha! Sitter här och ska sova alldeles strax, jag ville bara uppdatera er! Julia kom över runt 15-16 och vi satte oss och snackade, sedan så gick vi och åt hos henne, nomnomnom. Runt 19 drog vi till kulturhuset där min bror befann sig med massa roliga människor, fick lära känna riktigt roliga människor (hoppas att Ylva, Viktor och Delfi läser det här)! Jag och brorsan drog hem runt 22.30 och sen har vi bara snackat fram tills nu! Imorgon ska jag luncha med familjen, sen på kvällen ska jag till landet och kommer inte kunna uppdatera er, så jag uppdaterar som f*n imorgon!





Kärlek ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0