Säljer:

Byxor från Carlings i storlek medium som kan användas av både tjejer och killar. Jag har använt de två gånger. Jag köpte dem för 299 kronor och jag säljer de nu för 100 kronor.



Krustång från märket Nordica. Jag har använt den här två gånger och den fungerade riktigt bra. Jag har just nu ingen användning av den så jag säljer den för 50 kronor, jag köpte den själv för 99 kronor. Jag har också tvättat den enlingt instruktioner så den är som ny!




Plattång från BaByliss, använd ett par gånger innan jag fick den plattången jag har nu. Du får med broschyren också. Håret blev rakt och det höll bra, man kan också locka och skapa volym i håret med platttången. Jag köpte den för 399 kronor och säljer den nu för 150 kronor. Den här har jag också tvättat enligt instruktioner så den är som ny!





Trippeltång från OBH NORDICA. Jag har använt den två gånger och den fungerade jättebra, man fick verkligen till jättefina lockar. Men jag har ingen användning för den nu så jag säljer den för 150 kronor (jag köpte den för 299 kronor). Ni får med en broschyr och så har jag tvättat den så att den är som ny.



Tröja från H&M som jag har använd några gånger. Storlek 40! Köpte den för 99 kronor och jag säljer den för 50 kronor.


Köpte denna tröja för ett bra tag sedan på Greencha och jag har använt den ett par fåtal gånger. 299 kronor köpte jag den för men jag säljer den för 50 kronor. SÅLD!

 

Tröja från H&M som jag har använt ett par gånger. Storlek medium, köpte den för 99 kronor och jag säljer den för 50 kronor. SÅLD!

 

Framsida


Baksida

Den här magtröjan är i storlek ONE SIZE och den är väldigt lös i passformen och kort eftersom att det är en magtröja. Den passar till mycket och är riktigt bekväm. Jag köpte den på Monki för 150 kronor och jag säljer den nu för 50 kronor!

Har ni några frågor är det bara att maila: [email protected] eller kommentera nedan! Är du intresserad så gör du samma sak (d v s kommenterar/mailar)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0