I saw you across the room and I knew that this was gonna blossom into something beautiful.

God eftermiddag! Kom hem för en timma sen och har duschat och chillat. Vaknade sju idag fast jag skulle vakna 6 men min mobil var poff, borta. Men jag hann med allt ;) PRO som jag är liksom. Skolan var helt ok, fick saker gjorda men idrotten var sjukt rolig! :D Bollspel i mitt ♥

Kollade på Extreme Home Makeover, stör mig på att Ty ska skrika även fast han har megafon. Men det är ett fint program, fast jag tänker göra ett annat Extreme Home Makover där jag bygger sjukhus, skolor m.m i fattiga länder, det är min dröm. Ska plugga nu, sen blir det och gymma med broder. Hörs!

Skön remix av bästa Kanye West

Kommentarer
Postat av: E M M E L L Y

sv: Haha coolt ju! :D

2011-09-20 @ 16:01:12
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0