Dom vill få ditt självförtroende att svikta, så du ska ge dom pengar för att klippa och klistra.


Kvällens


Hej! Kom hem från Julias lilla tjejkväll för någon halvtimma sen kanske? Idag var det skola, hahaha askul med Henke, Julia och Emely, seriöst jag har garvat så mycket idag haha. Fast jani, man ser mig typ aldrig ledsen. Sen efter skolan drog jag och fixade Rihannabiljetten och nu är det klart! Klockan var halv 5 när jag var där och jag skulle vara hos julia kl 5, ohshit, kom dock försent men höll inte koll på klockan så jag får skylla mig själv. Vi kollade på Idol, film (Taken) och hade kul! Ska sova snart, imorgon väntar en förhoppningsvist rolig dag! :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0