We are the makers of music and the dreamers of dreams - Willy Wonka

Framtiden. Den tänker man mycket på nu inför gymnasiet. Men jag känner att det ska bli skönt att börja gymnasiet, att börja gå mot sin dröm, på riktigt. Just nu är jag riktigt nervös och rädd, rädd för att inte komma in på det gymnasite jag vill. Det är läskigt, nu gäller det, nu är det min tur, att söka. Sedan ska jag lämna alla vänner på den skolan jag går på nu, sorgligt. Men skönt med lite nya människor på gymnasiet, dock bor jag inte i en så stor stad direkt. Jag gillar nya människor, får aldrig nog av de. Jag är rädd och lite osäker, men det är så det ska vara, man ska aldrig vara för säker.

Tyckte att den här bilden passade in, lite stressigt ser det ut, så är det nu, stressigt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0