Vi talar aldrig högt om det vi har


Mina naglar!

Hej på er alla 1000000000 läsare, hahahhaha skoja! Kom hem typ 21? Ska välja kläder till imorgon, duscha och måla naglarna sedan sova!!! Vilken dag det har varit, i skolan prövade jag scenen och hela skolan kollade typ, lite irriterande eftersom att alla trodde jag uppträdde (gjorde ju inte rörelserna fullt ut!!!). Mm, dagens ilandsproblem. Imorgon är det julshow och jag ska dansa, är inte nervös nu men kommer vara det imorgon, det kommer säkert upp videoklipp så ni kommer att få se! Mamma kom hem med två par skitsnygga jeansleggins förut, visar er imorgon! Har btw lärt mig inställnignar på min systemkamera nu, man blir så glad! Oj, vad långt det blev. Puss till dig som läste det här, hoppas att du tyckte det var underhållande ♥
Kommentarer
Postat av: julia

sv: du är bäst <3

2011-12-20 @ 22:15:49
URL: http://kissitbetter.blogg.se/
Postat av: michaela

det var väldigt underhållande, posssss! :')

2011-12-21 @ 09:40:27
URL: http://michaelajonsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0