Fotoalbum: 22/12






Michael ♥

Ovan ser ni blandade bilder från när vi åt på Världens Bar igår! Det var jättemysigt och maten var jättegod. Vi hade sjukt roligt (kanske kommer videoklipp,haha) sen så var det så mysig miljö, älskar att man satt på biostolar, så skönt! Vi var där i ungefär två timmar sen drog vi oss mot kulturhuset, där var min bror och Josef och vi tog det bara lungt, pratade och hade det roligt. Sen gick, bokstavligt gick jag, Emely och min bror hem mitt på natten, allt var helt dött. Hiho.




Kulturhuset ♥
Kommentarer
Postat av: amanda | feminist med neverending åsikter

Waaah dom har Michael på väggen! :D



SV: du är jättefin!

2011-12-23 @ 15:26:12
URL: http://opinionsfabriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0