Jag är beredd och gå i döden för din rätt och döda mig om jag inte har rätt


Jag tipsar om de här tre produkterna idag! Två makeup-removers från Nivea och nagelstärkare från Depend. Skillnaderna mellan removerserna (hur fan säger man det i plural?) är att den ena är för typ kinderna, pannan, munnen, näsan osv och den andra är för ögonsmink, den för huden är typ "mjölkig" och den andra "vattning". Nagelstärkaren gör så att naglarna inte skivar sig och bryts, den använder man innan man målar naglarna och repeterar det två dagar efter!

♥ "Mjölkiga" removern kostar 60
♥ "Vattniga" removern kostar 40
♥ Depends nagelstärkare kostar 25
♥ Jag köpte det här på KICKS! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0