!?!?!?!?!

"Gör en lista över de fem snyggaste som gillar" men herregud, vad folk är besatta av andras åsikter?! Ärinte allt tillräckligt utseendefixerad! Blir så irriterad när det kryllar av det här på facebook. Människor!!! Det viktigaste är vad man tycker som sig själv, inte vad andra tycker. Visst kan det vara kul att veta vad andra tycker, men det brukar inte betyda så mycket när man tycker bra om sig själv. Om man får självförtroende av att andra tycker man är snygg, då är det ett fejkat självförtroende! För självförtroende handlar om en själv, inte andra! Blir så irriterad, det kryllar av sådana statusar på facebook.






Kommentarer
Postat av: Arlinda

Folk vill ju ha bekräftelse hela tiden.. typ så är det

2011-12-01 @ 20:31:22
URL: http://arlindaqvick.blogg,se/
Postat av: emely

Hahah jag går in på din blogg, börjar läsa första inlägget och fattar ingeting för att det står på någe konstigt språk, vill komentera, komentareran är också på något konsitigt språk, börjar blädra bland inläggen, ALLT ÄR PÅ NÅGOT KONSTIGT SPRÅÅK, får panik opch fattaringeting... går ut från din blogg. sätter mig och funderara. går in på din blogg, kollar på den och tänker. den va översatt till pfillipinska (:

hahahah onödig komentar men du skulle sätt mig, fick panik X))))) :P <3

2011-12-01 @ 21:15:18
URL: http://paypaya.blogg.se/
Postat av: amanda | feminist med neverending åsikter

word! bra att du tar upp det!

2011-12-02 @ 18:47:32
URL: http://opinionsfabriken.blogg.se/
Postat av: Bossen

svar

visst är hon! jag säger till majoriteten av dem som frågar att det var för att jag hade ont, men det stämmer inte. jag föll för allas åsikter som var negativa och jag pratade med en kille just då som ville att jag skulle ta ut den, så då gjorde jag det. trist men sant. jag ångrar det nu så ska kanske pierca om!

2011-12-03 @ 20:41:55
URL: http://niccokick.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0