But really, I dont give a F-U-C-K

Igår såg jag den här videon och jag blev riktigt rörd, jag var inte den enda häller. Det blev många länkar på facebook och bloggar såg jag!

Idag ser man den här videon! Jag märker att många är arga och upprörda, men jag är inte det! Killen verkar ha gått vidare och jag känner att vi har varit lite sena med att stötta honom, han la upp klippet i augusti? Plus tackar han ju i videon för alla som har varit snälla? Förstår inte varför folk är så upprörda, även om videon är äkta eller inte så tycker jag att den har ett fint budskap! Kan någon förklara för mig varför man ska vara så upprörd över detta? Borde man inte vara glad?

Kommentarer
Postat av: Arlinda

Eller hur. Att folk kallar honom typ "bögunge" och sånt nu är så jävla idiotiskt. Igår la dom upp videon på honom och skrev att man ska tänka på vad man säger och aldrig mobba någon, dagen efter skriver de Bögunge.

2011-12-05 @ 20:50:49
URL: http://arlindaqvick.blogg,se/
Postat av: emely

Sv: Jo det är klart att du är bebo, <3

2011-12-05 @ 21:07:01
URL: http://paypaya.blogg.se/
Postat av: Anonymous

Dock så sitter han och tuggar tuggummi i filmen och beter sig som en bortskämd jävla slyna.. Ingen sympati för killen at all..

2011-12-07 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0